poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Czy to taka moda?


Będąc na spacerze z moją ulubioną sasiadką M. złapał nas deszcz, więc schroniłyśmy sie na chwilę pod zadaszeniem. Nagle podszedł do nas przechodzący żulek i zapytał się mnie :

-Czy to taka moda (odnośnie mojego ubrania), czy jakaś religia?

Powstrzymując śmiech wyjaśniłam, że to religia i że jestem muzułmanką. Sympatyczny żul odszedł z wyrazem twarzy, który mówi: O czym ona mówi?

Jednak za chwilę odwrócił się i zadał kolejne, bardzo ważne pytanie:

-A czy możecie mieć facetów??

Trochę zbita z tropu, odpowiedziałam, że tak, choć nie zrozumiałam o co mu chodziło:-)

Ale, jak dobrze zauważyła M., Pan żul widocznie musiał pomyśleć, że muzułmanki, tak jak i zakonnice, nie mogą mieć mężów.:-)

2 komentarze:

AnaMuslim pisze...

padłam :D

lila08 pisze...

przeczytałam wszystko...ludzie naprawdę są dziwni ...