wtorek, 24 czerwca 2014

w tramwaju

rzeźba ludowa, wiano.eu

Kilka dni temu jechałam do koleżanki. Najczęściej korzystam z naszej polskiej komunikacji miejskiej, więc i tym razem jechałam tramwajem. Do tramwaju weszła starsza Pani, miała zawiązaną chustkę na głowie jak kiedyś moja babcia:-) Nie zauważyłam, aby mi się przyglądała, tym większe było moje zdziwienie kiedy podeszła do mnie i zapytała się:









-A wy z jakiego kraju jesteście?

Ja:

-z Polski

Pani chyba nie dosłyszała i zapytała się:

-z Wietnamu??

Ja na to uparcie i troszkę głośniej mówię, że:

-z Polski

Moja rozmówczyni jednak była bardziej uparta niż ja i mówi głosem pewnym siebie:

-z Japonii??

Ja natomiast, powstrzymując się od śmiechu, dałam za wygraną i potwierdziłam:

-Tak, z Japonii:-)

Pani zadowolona z siebie zapytała się na koniec:

-A do was to tam samolotem się leci?

Ja:

-Tak, proszę Pani :-)

Ludzie obok nieźle się uśmiali, mi Pani poprawiła humor, pierwszy raz ktoś nie powiedział, żem z arabskich krajów. Trzeba przyznać, że ta Pani była wyjątkowa i orginalna:-)

Pozdrowienia dla Pani z tramwaju.

Brak komentarzy: